poniedziałek, 17 marca 2014

Paese 110 & Essie Beyond Cozy [swatche]

Cześć Dziewczyny!

Znowu minęła dłuższa chwila odkąd pokazałam na blogu lakier, a ostatnio przybyło mi sporo nowości. Zanim jednak je zaprezentuję, pokażę Wam duet, który znajduje się w moich zbiorach już od pewnego czasu, ale oba lakiery musiały trochę poczekać na swoją kolej. Dopiero kiedy zobaczyłam piękny fiolet u Aalimki zajrzałam do swoich zbiorów i okazało się, że mam dokładnie ten sam numer, czyli Paese 110! Na środkowym palcu, dodałam do niego piękny brokatowy Essie Beyond Cozy w odcieniu jasnego, chłodnego złota.


KOLOR I KRYCIE:
Paese 110, to piękny, nieco przykurzony odcień fioletu. Moim zdaniem znajduje się idealnie pośrodku skali, między pastelowym fioletem, a jego ciemniejszymi odcieniami. To kolor, który można by określić jako lawendowy. Lakier ma raczej żelkową formułę, ale każda kolejna warstwa znacząco wzmacnia intensywność koloru, dlatego już dwie dają zadowalające krycie.


PĘDZELEK:
Lakier ma cienki pędzelek i choć zazwyczaj nie jestem fanką tak wąskich aplikatorów, to jednak uczciwie przyznaję, że tym razem sprawdził się bardzo dobrze. Bardzo dobrze rozprowadzał lakier dokładnie tak, gdzie chciałam dołożyć trochę koloru i właściwie nie miałam żadnych problemów z rozlewaniem się lakieru po skórkach.


TRWAŁOŚĆ:
Lakier niestety nie ujął mnie trwałością, ponieważ po trzech dniach musiałam do zmyć z powodu sporych odprysków. Szkoda, że nie trzyma się lepiej i że obietnicę producenta o długotrwałej formule można włożyć między bajki. Choć nie jestem tym faktem zachwycona, to jednak powoli akceptuję myśl, że niewiele lakierów, poza Essie, trzyma się na moich paznokciach dłużej.

ZMYWANIE:
Ze zmyciem Paese nie miałam najmniejszych problemów. Lakier łatwo poddaje się zmywaczowi. O wiele gorzej zmywało mi się Beyond Cozy, ale to już zupełnie inna historia! ;)



CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Lakiery Paese kosztują 15,90 zł, jeśli kupujecie je w sklepie internetowym marki. Kosmetyki Paese znajdziecie również przede wszystkim na wyspach w centrach handlowych - w Warszawie - w Złotych Tarasach i w CH Plac Unii.





***
I jak Wam się podoba Paese? Zdaje sobie sprawę, że ten kolor jest raczej jesienny, ale czasami nachodzi mnie ochota na fiolety, a wtedy sezon totalnie nie ma dla mnie znaczenia! :))

Koniecznie dajcie znać czy podoba Wam się ten odcień i czy znacie lakiery Paese? :)
K.

63 komentarze:

  1. piękny fiolet! faktycznie troszkę zalatuje jesienią, ale co tam.. nosić możemy to na co mamy ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie współgra z Beyond cozy! A jeśli chodzi o trwałość lakierów Paese, to ja nie mam zastrzeżeń:) chyba trzymają mi się niektóre z nich dłużej niż Essie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beyond Cozy ostatnio mój faworyt! Mam wrażenie, że pasuje do każdego lakieru bez drobinek. Chyba muszę kupić pełnowymiarową buteleczkę ;)

      Usuń
    2. Dlatego ja kupiłam pełnowymiarową :)

      Usuń
  3. Jakbyś nie napisała, że jesienny to bym nawet tak nie pomyślała ;) Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten kolorek z Paese i go uwielbiam, jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny ;) fajnie wyglada z tym sreberkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to takie złotko, ale bardzo chłodne :)

      Usuń
  6. Takie odcienie fioletu najbardziej lubię :) Dobry pomysł z połączeniem go z Essie, udany duet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam znam, odcień śliczny, fiolety to moje kolory, też się nie przejmuję, że "nie sezon" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sezon na fiolety powinien trwać cały rok :)

      Usuń
  8. bardzo przyjemny, stonowany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja też! Ostatnio nosiłam go w duecie z Fiji - to dopiero była miłość :D

      Usuń
  10. Cudny! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi ochoty na tego Paese, świetny kolor ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Fleszu i Vivie są teraz kupony -40% na zakupy w Paese w tem weekend :)

      Usuń
  12. ładny odcień, ale jakoś jak mam wybrać lakier to sięgam po Essie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej też, ale żeby życie miało smaczek, raz Paese, raz Essiaczek ;)

      Usuń
  13. Piękny jest :D Bardzo go lubię i cieszę sie, ze po części dzięki mnie go odnalazłaś w swoim zbiorze :) Mam tego Essiaka rownież - nie spodziewałam się, że będą tak ładnie ze sobą wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz możesz to sprawdzić u siebie! :)

      Po Twoim poście zajrzałam do pudełka, a tam sobie czekał 110 :D

      Usuń
  14. Mi dużo bardziej podoba się Essie! Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj upolowałam pełnowymiarową buteleczkę na Allegro za 15 zł! :)

      Usuń
  15. Kocham takie odcienie :) Świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten fiolet, ja z paese nie mam jeszcze lakierów, ale kuszą ;)
    A Beyond Cozy niesamowicie mi się podoba i chyba będę musiała kliknąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ciekawe kolory, kilka wpadło mi w oko, ale nie pamiętam teraz numerków ;)

      Na Allegro można jeszcze znaleźć pojedyncze sztuki po 15 zł :)

      Usuń
  17. piękny duet, a Beyond Cozy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że trwałość Paese nie jest zbyt dobra, bo kolor sam w sobie jest świetny! Uwielbiam odcienie fioletu na paznokciach, a takiego jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, że jest tragiczna, bo w sumie inne lakiery trzymają się u mnie podobnie. Tylko Essie potrafi się wyłamać. Reszta to zazwyczaj 3-4 dni, więc Paese wpisuje się mniej lub bardziej w ten przedział. Trwałość jest kwestią tak indywidualną, że przestaję widzieć w sens w jej opisywaniu :P

      Usuń
  19. Lakierów z tej firmy nie miałam aczkolwiek wydaja się bardzo ciekawe i kolor jest prześliczny - to sreberko już mniej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, taki przykurzony :) i fajnie komponuje się z tym Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten fiolet jest śliczny:)
    Super wygląda całość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor :)
    I świetne zestawienie w takim duecie :)
    Szkoda, że wytrzymałość nie powala, ale do tego chyba już przywykłam :)
    A fiolecik jakby ciut rozbielić byłby wiosenny :) :)
    Z przyjemnością dołączam do grona OBSERWATORÓW :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  23. Paese ma piękny kolor. Essie mi nie odpowiada, bo nie przepadam za takimi kolorami. Mam szaro-niebieski odcień z Paese i bardzo go lubię, choć faktem jest, że trwałością nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja sama do pewnego czasu nie przepadałam za takimi kolorami i wykończeniem, ale blogosfera robi swoje. Zresztą po obejrzeniu kilku ciekawych propozycji na blogu http://nailmaniabydaria.blogspot.com/ zakochałam się w tym Essiaczku :)

      Usuń
  24. O jakie ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się, jak zestawiłam je obok siebie :)

      Usuń
  25. Wyglądają przepięknie razem. Paese już mam, do szczęścia potrzebuję tylko Essiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro krąży jeszcze kilka sztuk po 15 zł :)

      Usuń
  26. Pieknie się prezentują ! paese ma śliczny kolorek i sama muszę sobie sprawić podobny - ja mam z tej serii róż i powiem Ci , że w miarę dobrze się u mnie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio u kogoś przepiękny róż z Paese, ale nie zapisałam numerka :(

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie znam lakierów Paese, ale blogosfera pozwala mi poznawać coraz to nowsze odcienie, a przecież apetyt wzrasta w miarę jedzenia :P Piękny kolorek, ze błyskiem Essie wygląda elegancko :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurde, podoba mi się ten kolor i w sumie mam ochotę teraz na ich lakierowy box, ale nie, nie, nie mogę :D najpierw Essiaki, BC jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast