wtorek, 22 października 2013

Essie - Mojito Madness - kolekcja Bikini So Teeny - Summer 2012 [swatche]

Cześć Dziewczyny!
Naszła mnie przeogromna ochota na napisanie posta, więc czym prędzej, w ramach krótkiej przerwy przybywam do Was z prezentacją lakieru Mojito Madness od Essie. MM wchodzi w skład ubiegłorocznej, letniej kolekcji Essie, czyli Bikini So Teeny.
Zdjęcia do tej notki były zapisane w kopiach roboczych już od dłuższego czasu, ale zawsze miałam coś innego do pokazania. Poza tym myślałam, że może będę miała okazję zrobić zdjęcia tego lakieru w nieco chłodniejszym oświetleniu, ale ostatecznie nosiłam go tylko raz i póki co, nie ciągnie mnie na powrót do tej zieleni, dlatego zdecydowałam się pokazać Wam go w takim stanie, w jakim go utrwaliłam ;)



KOLOR:
Mojito Madness, to intensywna, trawiasta zieleń. Moim zdaniem, to wyjątkowo soczysty i intensywny odcień, kojarzący się zarówno z późną wiosną lub wczesnym latem, kiedy przyroda najmocniej rozkwita. Niemniej jednak z pewnością znajdą się również osoby, dla których taki odcień będzie odpowiedni również jesienią :) Mojito Madness, to czysty kremowy kolor, bez żadnych drobinek, czy shimmeru.

PĘDZELEK:
Mojito Madness posiadam w wersji z szerokim pędzelkiem, który zawsze chwalę, więc nie może być inaczej również i w tym wypadku. Muszę przyznać, że mimo wszystko lakiery z szerokimi "łopatkami" zawsze są dla mnie najwygodniejsze i najprzyjemniejsze w obsłudze :)


KONSYSTENCJA I KRYCIE:
Mojito Madness ma standardową konsystencję, niezbyt gęstą, ani niezbyt rzadką. Nie rozlewa się po skórkach w trakcie aplikacji i bardzo dobrze kryje płytkę. Myślę, że grubsza warstwa lakieru z pewnością pokryłaby cały paznokieć już za pierwszym pociągnięciem, jednak ja, dla pogłębienia i utrwalenia koloru zdecydowałam się standardowo na dwie.

TRWAŁOŚĆ:
Lakier wytrzymał na moich paznokciach około 4 dni, po czym starte końcówki zaczęły mi przeszkadzać, więc się pozbyłam się go z paznokci ;)


ZMYWANIE:
O ile samo zmywanie było raczej łatwe i bezproblemowe, to niestety sam lakier odbarwił mi nieco płytkę paznokcia, nawet pomimo użycia odżywki, tworzącej warstwę "ochronną", dlatego warto pod niego użyć typowej bazy, zapobiegającej przebarwieniom.
CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Ten kolor dostaniecie jedynie przez internet, ale na szczęście jest on dostępny w wielu sklepach internetowych oraz na Allegro. Jego cena waha się między 10 a 15 zł. Mój egzemplarz pochodzi ze sklepu eKobieca.
Zapraszam Was na prezentację! :)




I jak Wam się podoba zieleń w najbardziej podstawym wydaniu? Lubicie nosić takie kolory na paznokciach, czy jesteście raczej fankami bardziej klasycznych odcieni?
K.

87 komentarzy:

  1. mięta tak :) ale tak intensywna zieleń jakoś do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio o dziwo obraziłam się na miętę! Rok temu ją kochałam, a teraz mam dosyć ;)

      Usuń
  2. Nie dla mnie on :) Czuję sie stanowoczo za stara i bez fantazji na taki kolor ;) inna rzecz, ze fanką zieleni w ogole nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz za stara :D Po prostu nie Twój gust i tyle :)

      Usuń
  3. Dziś chciałam go kliknąć, bo nazwę ma ładną,a le ja pewnie z zielonym bym się źle czuła :P Tym samym kliknęłam jakiś pastelowy róż :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwę ma świetną! :) Zielony jest specyficzny! Sama rzadko noszę takie kolory, ale czasami po prostu się chce :)

      Pastelowe róże zawsze są dobre! Mogłabym mieć niezliczoną ilość różowych lakierów i zawsze będzie mi mało :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może do jakiejś letniej sukienki by się nadawał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem, co myśleć o zieleni na paznokciach. Niby mi się podoba, a jednak nie mogę się przekonać, by użyć jej u siebie. W tym roku kupiłam Essie, The more the merrier i ni razu go nie użyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak go kupiłaś! W sumie zdziwił mnie taki wybór, bo dla mnie The More The Merrier byłby ostatnim wyborem z tej cudnej kolekcji ;))

      Usuń
    2. Dla mnie to był prosty wybór, szukałam tego typu odcienia i ten wydał mi się idealny. Zabrakło mi do niego odpowiedniej otoczki ;) Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie hebanowa opalenizna, spędzanie czasu nad morzem i The More... na paznokciach :)

      Usuń
    3. Czyli po prostu za mało słońca miałas na urlopie :)

      Usuń
    4. Mam na to krótką odpowiedź: Anglia :D Ale mam nadzieję, że w następnym roku nadrobię :)

      Usuń
  7. ja lubię tego essiaka ale trzeba na niego uważać bo mocno barwi płykę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Zieleni u siebie nie lubię, ale kolor sam w sobie jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem fanką bardziej klasycznych odcieni. Zieleń mi się podoba, ale nie na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać dokładnie to samo co Mallene :)

      Usuń
    2. Często mam tak z niektórymi odcieniami - np. jadowitą zielenią :P

      Usuń
  10. Miętki mi się podobają, ale takie zielenie to już średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek ;) Zielenie bardzo lubię, ale właśnie z nimi zawsze jest problem odbarwionej płytki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolor i muszę go w końcu użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie do tego koloru nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i lubię, niestety w wersji amerykańskiej :(
    Bardzo często używam go do gradientów czy watermarble.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna trawka :) Właśnie zastanawiam się nad jego zakupem, ja lubię wszystkie nieklasyczne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolorek , jeszcze nie miałam zieleni na paznokciach , chociaż mam jedną z MaxFactora :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, mam nadzieję, że Ci się tutaj spodoba :)

      Usuń
  17. Bardzo mi się widzi ta zieleń - szczególnie ładnie wygląda na pierwszym zdjęciu, w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca mój odcień. Ale mi się tak to zmienia że za pół roku mogę latać i szukać takiego odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolor, aż się rozmarzyłam za wiosną, bo taką wiosenną trawkę mi przypomina.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zielenie wolę zdecydowanie bardziej rozbielone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też, ale czasami mam ochotę na coś intensywnego :)

      Usuń
  21. Lubię kolor zielony, ale nie w tym wydaniu. Preferuję bardziej szmaragdowe, ciemne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, ale chyba nie mam żadnego lakieru w takim odcieniu, a rzeczywiście również uważam je za bardzo ciekawe :)

      Usuń
  22. Wygląda bardzo fajnie ale jakoś nie lubię u siebie zieleni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny odcień szkoda że nie dla moich rączek

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy kolorek, ale jednak "nie mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślałam się, że nie wzbudzi on większego entuzjazmu ;)

      Usuń
  25. piękny jest! bardzo się cieszę, że w końcu go zamówiłam:D nie mogę się doczekać aż do mnie dotrze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Czyli jednak są jakieś zwolenniczki zieleni! :D

      Usuń
  26. podoba mi się od daaawna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mam i bardo lubię, ale na zieleń muszę mieć odpowiedni dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś kolor do mnie nie przemawia, ale ja z zielenią na paznokciach jestem BARDZO wybredna ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam i bardzo lubię, mimo, że potrafi zafarbować płytkę. Teraz leży i czeka na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna trawka ale zle bym sie czula z nim na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealny kolor kiedy nastanie zima :) będzie przypominał o pierwszej zielonej trawie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie kolory na swoich paznokciach, często wybieram właśnie zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny odcień. Kiedyś chciałam go kupić, ale jescze musi trochę poczekać na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To rzeczywiście musiała Cię najść ochota :D Mnie właśnie dziś naszła ochota na napisanie pierwszego od dłuuugiego czasu posta o pielęgnacji, ale oczywiście znów nie mam już dziś na to czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, miałam nieodpartą ochotę na napisanie posta :D Teraz znowu muszę hurtem poobrabiać zdjęcia na kolejne takie awaryjne sytuacje, bo reszta się już do niczego nie nadaje :P

      Usuń
  35. chyba wyjątkowo nie mój odcień.. zieleń na pazurach nie jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, akurat Ciebie zupełnie sobie nie wyobrażam w tym kolorze ;)

      Usuń
  36. Śliczny kolorek :) czyżby lato wróciło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie temperatury są ostatnio często wyższe, niż w niektórych momentach lata ;)))

      Usuń
  37. JA NIE PRZEPADAM ZA ZIELONYMI LAKIERAMI...lubie bardzo lakiery essie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozumiem :) Daleko mu do klasycznych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny kolor, jednak zimą gustuję w bardziej tradycyjnych typu czerwony, czarny, szary itp. ale ten naprawdę fajnie się prezentuje ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie nie, jak już zieleń to wyrazista, ta jest za mdła.

    OdpowiedzUsuń
  41. za essie nie przepadam, ale kolor bardzo mi się podoba ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny kolor! Zieleń lubię niemal każdą!

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie kolorki na wiosnę, na jesień wolę burgundy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam i polecam!! Chociaż z reguły maluję nim tylko jeden paznokieć :)) ale własnie jego trawisty odcień najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny kolorek
    _________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. kolor jest bardzo subtelny. Bardzo podobają mi sie pastele a tym bardziej jak ładnie pokrywają płytkę paznokcia. Zostaje tu u Ciebie, bo blog jest naprawdę godny tego :) Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast